czwartek, 18 lutego 2016

banan + orzechy laskowe + masło orzechowe + miód + kakao + mleko migdałowe + chia

Zdrowy deser pełen białka, witamin i niezbędnych kwasów tłuszczowych

http://bit.ly/1uC0Um8



Składniki:


http://zielonekoktajle.blogspot.com/2015/12/jak-zrobic-samodzielnie-w-prosty-szybki.html
3 łyżki nasion chia
2 łyżki kakao
1 łyżka miodu
2 łyżki masła orzechowego (najlepiej 100% orzechów)  
kilka orzechów laskowych 
pół banana 

więcej na: http://pysznekadry.blogspot.com/2016/01/pudding-chia-z-masem-orzechowym.html


http://bit.ly/1Tud776
Pamiętaj tylko aby wybierać 100% masło orzechowe z orzechów.
Popularne masła orzechowe zawierają więcej cukru i tłuszczu niż orzechów. 
Do tego przeważnie są to tłuszcze trans, których należy unikać. 
Wybierając masło orzechowe, szukajmy takiego, które ma w składzie po prostu 100% orzechów!

http://bit.ly/2cMSbed




http://jakzdrowozyc.pl/e-book-sekrety-zielonych-koktajli/?ref=4

Polecamy e-book SEKRETY ZIELONYCH KOKTAJLI,
z którego dowiesz się co dobrego mogą zrobić dla Ciebie zielone koktajle i jak dzięki nim możesz przestać chorować, poprawić zdrowie swoje i swoich bliskich, zaoszczędzić mnóstwo czasu, a nawet zrzucić zbędne kilogramy napisany przez miłośników zdrowego stylu życia Marysię i Tomka z bloga "Jak zdrowo żyć?"



 

4 komentarze:

  1. Zdrowy, ale jeśli z powyższego przepisu wykonać dwie porcje to mają po 390 kcal, to dość sporo jak na deser ;) już nie mówię o tym jakby ktoś ten przepis potraktował jako jedną porcję, wtedy to już kalorycznie jak solidny obiad :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kalorie to nie wszystko! każdy ze składników tego koktajlu deseru ma niesamowitą gęstość odżywczą i dostarcza samych zdrowych kalorii, pełnych zdrowych tłuszczy, witamin i minerałów

      Usuń

Nasza książka już w sprzedaży

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...