Wstajesz rano i Twój brzuch jest płaski, a potem w ciągu dnia robi się  coraz bardziej wypchany, żeby ostatecznie pod wieczór być wydęty jak balon? Są na to sposoby! Polecamy zielone koktajle, czyli zmiksowany szejk na bazie zielonych warzyw liściastych z owocami lub warzywami z dodatkami, które lubisz. Zobacz 3 powody, dla których zielone koktajle pomagają zachować płaski brzuch.

 

Po pierwsze, błonnik

To błonnik sprzyja pozbywaniu się resztek jedzenia z przewodu pokarmowego, a co za tym idzie utrzymaniu płaskiego brzucha. Działa jak miotła w naszych jelitach, warto więc zadbać o jego regularne dostarczanie  w ciągu dnia i w każdym posiłku. Zielone koktajle to idealny sposób.  
Zielony koktajl zawsze zawiera dawkę błonnika, gdyż ten znajduje się w świeżych warzywach i owocach pod dostatkiem. Wiele koktajli, zwłaszcza tych śniadaniowych, miksujemy dodatkowo z różnego rodzaju płatkami, niektórzy nawet twierdzą, że koktajl owsiany to lepsza wersja owsianki, tylko że w płynie. Nawet szejk czekoladowy może być zdrowy, z błonnikiem i wartościowymi substancjami odżywczymi, zwłaszcza gdy wzbogacisz go w zieleninę. Nic nie tracisz na smaku, a zyskujesz wiele.

 

Po drugie, trawienie

Zielony koktajl trawi się inaczej niż stałe pożywienie. Składniki zmiksowane to jedzenie poddane już wstępnej obróbce. Trafiając do żołądka, nie potrzebują już tam siedzieć tak długo, jak dostarczone w postaci pogryzionej, gdyż mikser czy blender wykonał cała robotę. Trawienie więc, zwłaszcza w tej wstępnej fazie, odbywa się dużo szybciej, co oznacza, że pożywienie nie zalega nam w żołądku. Czujemy się lżejsi, nie napchani, a co za tym idzie? Nasze brzuchy są wciąż płaskie. Zielony koktajl jako posiłek to idealne rozwiązanie, zadbaj, aby był bogaty we wszystkie składniki odżywcze i nie zapominaj o zieleninie. Nawet jej mała ilość da nam dużo dobrych wartości, a w smaku się zgubi wśród owocowych pyszności.

 

Po trzecie, woda

Nawodnienie organizmu jest bardzo ważne, to dzięki niemu cały nasz układ pokarmowy działa, a błonnik, który dostarczamy, spełnia swoje zadanie. Picie jest bardzo ważne, gdy chcemy zachować przez cały dzień płaski brzuch, a jak to się ma do zielonych koktajli? Otóż zielony koktajl nas nawadnia. Nie dość, że warzywa i owoce w większości składają się przede wszystkim z wody, to dodatkowo, aby osiągnąć konsystencję napoju, a nie musu, musimy je rozwodnić. Najczęściej robimy to, dodając właśnie wody. Polecamy także używanie zamiennie mleka roślinnego, którego przygotowanie samodzielnie jest bardzo proste, zobacz. Ma ono dodatkowe wartości, gdyż przygotowując je samodzielnie miksujemy wodę ze zdrowymi orzechami czy ziarnami i mamy pewność,  że jest bez konserwantów, chemicznych dodatków czy polepszaczy.


Jak widać, warto więc zadbać o to, aby przynajmniej jeden posiłek zastąpić pełnowartościowym zielonym koktajlem. Przyniesie to wiele korzyści zdrowotnych, a efektem ubocznym będzie zachowanie płaskiego brzucha





Artykuł ten, naszego autorstwa, ukazał się w BLASTING NEWS 7 lipca 2015 r:




http://zielonekoktajle.blogspot.com/2016/01/dlaczego-warto-do-koktajli-dodawac-olej.html

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2016/01/mody-jeczmien-na-odchudzanie-ale-jak.html




http://jakzdrowozyc.pl/e-book-sekrety-zielonych-koktajli/?ref=4

Polecamy e-book SEKRETY ZIELONYCH KOKTAJLI,
z którego dowiesz się co dobrego mogą zrobić dla Ciebie zielone koktajle i jak dzięki nim możesz przestać chorować, poprawić zdrowie swoje i swoich bliskich, zaoszczędzić mnóstwo czasu, a nawet zrzucić zbędne kilogramy napisany przez miłośników zdrowego stylu życia Marysię i Tomka z bloga "Jak zdrowo żyć?"





http://zielonekoktajle.blogspot.com/2015/11/5-bedow-ktore-byc-moze-popeniasz-przy.html 

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2015/12/jak-zrobic-samodzielnie-w-prosty-szybki.html