Wstajesz rano i Twój brzuch jest płaski, a potem w ciągu dnia robi się  coraz bardziej wypchany, żeby ostatecznie pod wieczór być wydęty jak balon? Są na to sposoby! Polecamy zielone koktajle, czyli zmiksowany szejk na bazie zielonych warzyw liściastych z owocami lub warzywami z dodatkami, które lubisz. Zobacz 3 powody, dla których zielone koktajle pomagają zachować płaski brzuch.

 

Po pierwsze, błonnik

To błonnik sprzyja pozbywaniu się resztek jedzenia z przewodu pokarmowego, a co za tym idzie utrzymaniu płaskiego brzucha. Działa jak miotła w naszych jelitach, warto więc zadbać o jego regularne dostarczanie  w ciągu dnia i w każdym posiłku. Zielone koktajle to idealny sposób.  

Zielony koktajl zawsze zawiera dawkę błonnika, gdyż ten znajduje się w świeżych warzywach i owocach pod dostatkiem. Wiele koktajli, zwłaszcza tych śniadaniowych, miksujemy dodatkowo z różnego rodzaju płatkami, niektórzy nawet twierdzą, że koktajl owsiany to lepsza wersja owsianki, tylko że w płynie. Nawet szejk czekoladowy może być zdrowy, z błonnikiem i wartościowymi substancjami odżywczymi, zwłaszcza gdy wzbogacisz go w zieleninę. Nic nie tracisz na smaku, a zyskujesz wiele.

https://zielonekoktajle.pl/dieta

Po drugie, trawienie

Zielony koktajl trawi się inaczej niż stałe pożywienie. Składniki zmiksowane to jedzenie poddane już wstępnej obróbce. Trafiając do żołądka, nie potrzebują już tam siedzieć tak długo, jak dostarczone w postaci pogryzionej, gdyż mikser czy blender wykonał cała robotę. Trawienie więc, zwłaszcza w tej wstępnej fazie, odbywa się dużo szybciej, co oznacza, że pożywienie nie zalega nam w żołądku. Czujemy się lżejsi, nie napchani, a co za tym idzie? Nasze brzuchy są wciąż płaskie. Zielony koktajl jako posiłek to idealne rozwiązanie, zadbaj, aby był bogaty we wszystkie składniki odżywcze i nie zapominaj o zieleninie. Nawet jej mała ilość da nam dużo dobrych wartości, a w smaku się zgubi wśród owocowych pyszności.

 

Po trzecie, woda

Nawodnienie organizmu jest bardzo ważne, to dzięki niemu cały nasz układ pokarmowy działa, a błonnik, który dostarczamy, spełnia swoje zadanie. Picie jest bardzo ważne, gdy chcemy zachować przez cały dzień płaski brzuch, a jak to się ma do zielonych koktajli? Otóż zielony koktajl nas nawadnia. Nie dość, że warzywa i owoce w większości składają się przede wszystkim z wody, to dodatkowo, aby osiągnąć konsystencję napoju, a nie musu, musimy je rozwodnić. Najczęściej robimy to, dodając właśnie wody. Polecamy także używanie zamiennie mleka roślinnego, którego przygotowanie samodzielnie jest bardzo proste, zobacz. Ma ono dodatkowe wartości, gdyż przygotowując je samodzielnie miksujemy wodę ze zdrowymi orzechami czy ziarnami i mamy pewność,  że jest bez konserwantów, chemicznych dodatków czy polepszaczy.


Jak widać, warto więc zadbać o to, aby przynajmniej jeden posiłek zastąpić pełnowartościowym zielonym koktajlem. Przyniesie to wiele korzyści zdrowotnych, a efektem ubocznym będzie zachowanie płaskiego brzucha



Czy zdarzyło Ci się, że po wypiciu zielonego koktajlu bolał Cię brzuch, miałeś wzdęcia lub gazy?

Boli Cię brzuch po zielonym koktajlu? Oto 5 powodów, dlaczego tak może być!

Dlaczego warto dodawać ocet jabłkowy do zielonych koktajli oraz jak łatwo, prosto i tanio zrobić go samodzielnie

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2016/11/ocet-jabkowy-dodawac-do-koktajli-tak-z.html



 Boisz się, że pijąc jedynie koktajle cały dzień zabraknie ci ważnych składników, że dostarczysz za mało kalorii? Albo że Twój metabolizm spowolni a mięśnie ucierpią?
Nie bój się. Dieta koktajlowa to nie głodówka! A jadłospisy na koktajle przez cały dzień ułożyliśmy tak aby dostarczyć maksimum składników odżywczych i odpowiednią dla Ciebie ilość kalorii. Sprawdź na https://zielonekoktajle.pl/dieta

 Poczuj się lżej i strać kilogramy dzięki zdrowym koktajlom

https://zielonekoktajle.blogspot.com/2019/07/dieta-koktajlowa-czyli-kilka-dni-na.html

Oczyściłem organizm i czuję się jako nowo narodzony

https://zielonekoktajle.blogspot.com/2020/02/jak-schudem-10-kilo-w-trzy-tygodnie.html