czwartek, 17 grudnia 2015

banan + szpinak + masło orzechowe + mleko migdałowe + nasiona konopi

Koktajl proteinowy - posiłek okołotreningowy od instruktorki fitness




Składniki:

1 banan 
garść szpinaku
1 łyżka masła orzechowego
szklanka mleka migdałowego

1 łyżka łuskanych nasion konopi



więcej u Moniki Krepskiej - Gelling na: https://instagram.com/p/81p2sVG105




http://bit.ly/1Tud776

Pamiętaj tylko aby wybierać 100% masło orzechowe z orzechów. Popularne masła orzechowe zawierają więcej cukru i tłuszczu niż orzechów.  Do tego przeważnie są to tłuszcze trans, których należy unikać.  Wybierając masło orzechowe, szukajmy takiego, które ma w składzie po prostu 100% orzechów, taj np. to powyżej.






 
                                 15% rabatu na produkty dla Wegan



Kod: ZIELONEVEGAN

Masz dylemat jakie owoce i warzywa czy inne dodatki miksować przed, a jakie po treningu? Zapoznaj się z tymi wskazówkami.




Szukasz słoików do smoothie? z uchem, pokrywką, słomką?
szukaj TUTAJ:
http://www.ceneo.pl/Dom_i_wnetrze;szukaj-s%C5%82oiki#crid=80530&pid=6573

Mleko roślinne możesz też zrobić samodzielnie, 
zobacz jak i ZRÓB SAM, to proste!



http://bit.ly/2cMSbed

Czy wiesz, że istnieje sposób aby zawsze otrzymywać niezwykłą kremową konsystencję koktajli, tzw. smooth?

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2016/12/jak-uzyskac-kremowa-i-aksamitna.html

 Czy wiesz, dlaczego moczone orzechy i nasiona są zdrowsze i przynoszą więcej korzyści zdrowotnych?

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2016/04/dlaczego-warto-moczyc-orzechy-zanim-je.html

KSIĄŻKI naszego autorstwa kupisz w każdej dobrze zaopatrzonej księgarni

http://bit.ly/2lXfHflhttp://bit.ly/1PCnhPM



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasze książki w sprzedaży z rabatem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...