Masło orzechowe - niedocenione naturalne źródło energii i białka

Przed treningiem koktajl z masłem orzechowym doda energii, a w trakcie treningu pozwoli spalić więcej tkanki tłuszczowej.

https://zielonekoktajle.blogspot.com/2017/11/maso-orzechowe-niedocenione-naturalne.html



Masło orzechowe to zdecydowanie niedoceniane, naturalne źródło energii oraz białka, które w dodatku ma taką niesamowitą właściwość, że przed treningiem koktajl z masłem orzechowym doda energii, a w trakcie treningu pozwoli spalić więcej tkanki tłuszczowej.
Miksuj więc jak najczęściej koktajle z dodatkiem jednej czy dwóch łyżek masła orzechowego. Czy trzeba namawiać bardziej?

 Czy wiesz, dlaczego moczone orzechy i nasiona są zdrowsze i przynoszą więcej korzyści zdrowotnych?

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2016/04/dlaczego-warto-moczyc-orzechy-zanim-je.html


Jakie masło orzechowe wybrać?

Pamiętaj tylko aby wybierać 100% masło orzechowe z orzechów. Najczęściej popularne masła orzechowe niestety zawierają więcej cukru i tłuszczu niż orzechów. Do tego przeważnie są to tłuszcze trans, których należy unikać. Wybierając masło orzechowe, szukajmy takiego, które ma w składzie po prostu 100% orzechów, albo najlepiej zróbmy je samodzielnie. Wystarczy posiadać porządny mikser kielichowy i zblendować na miazgę ulubione orzechy.

Najpopularniejsze z dostępnych na rynku masło orzechowe zrobione jest z orzechów ziemnych, czyli fistaszków. O wiele bardziej wartościowe masła otrzymuje się jednak z innych orzechów, a praktycznie każde się nadają. Można kupić lub sporządzić masło migdałowe, czyli z migdałów, masło z orzechów nerkowca, z orzechów laskowych, albo nawet mieszanki - na przykład z orzechów brazylijskich, makadamia, włoskich... jakie tylko lubisz. 

Mleko roślinne możesz też zrobić samodzielnie, 
zobacz jak i ZRÓB SAM, to proste!


http://zielonekoktajle.blogspot.com/p/zrob-sam.html

Przepis na orzechowy koktajl


Oto jeden z przepisów na koktajl z masłem orzechowym. Inspiruj się i miksuj jak lubisz.

Składniki:

  • 2 banany, zwróć uwagę aby były dojrzałe, najlepiej z kropkami na skórce;
  • 2 łyżki masła orzechowego;
  • pół szklanki wody;
  • 1/2 łyżeczki cynamonu;
  • szczypta kardamonu;
  • opcjonalnie do posłodzenia 1 łyżeczka miodu.
Wszystkie składniki zmiksuj do uzyskania jednolitej konsystencji i wypij na pół godziny przed rozpoczęciem treningu.

Masz dylemat jakie owoce i warzywa czy inne dodatki miksować przed, a jakie po treningu? Zapoznaj się z tymi wskazówkami.



Masło orzechowe w połączeniu z bananami to bogactwo zdrowych tłuszczy, węglowodanów i naturalnych cukrów , a taki skład to idealne "paliwo" dla organizmu, które szybko postawi Cię przed treningiem na nogi. Dodatkowo  to świetne rozwiązanie dla zabieganych, koniec z wymówkami, że brakuje czasu. Przygotowujesz koktajl wieczorem, chłodzisz w lodówce przez noc, a rano zajadasz się ze smakiem. Takie śniadanie można równie dobrze zabrać ze sobą i zjeść w drodze. I gdzie Twoje wymówki?

https://zielonekoktajle.pl/dieta 
Chcesz przepisy na koktajle w postaci magnesów na lodówkę?
 

1 komentarz:

  1. Ja bardzo lubię masło orzechowe a im więcej % orzechów jest tym lepsze i zdrowsze.

    OdpowiedzUsuń

Celowane koktajle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...