środa, 16 listopada 2016

szpinak + banan + gruszka + siemię lniane + młoda pszenica

Zielona koktajl zdrowia jako miska koktajlowa z superfoods

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2016/11/szpinak-banan-gruszka-siemie-lniane.html


Składniki:

2 szklanki szpinaku
2 banany
2 gruszki
łyżka siemienia lnianego
łyżeczka młodej pszenicy
szklanka wody

Zmiksuj i gotowe.
do przybrania: kiwi, owoce goji, porzeczka, nasiona konopi, chipsy kokosowe

więcej u Kamili Kolter-Arciszewskiej na: https://www.facebook.com/owocomaniaaa






http://www.yerbamatestore.pl/product-pol-7072-Nasiona-konopi-luskane-250g.html


Zobacz jaki ma wpływ ziarno konopi na organizm?:
- regeneruje komórki i tkanki w całym organizmie 
- polepsza trawienie oraz wpływa korzystnie na zdrowie układu pokarmowego 
- „wypłukuje” choresterol z żył zmniejszając ryzyko zawału serca i miażdżycy 
- zwiększa odporność organizmu pomaga przezwyciężyć choroby naskórka takie jak: trądzik, łuszczyca, zapalenie skóry i inne 
- przeciwdziała powstawaniu nowotworów 
- oraz wiele innych, nie posiada efektów ubocznych 

Kto może zyskać na spożywaniu białka nasion konopi? 
Polecane jest też przede wszystkim:
  • osobom uprawiającym sport - białko w nasionach konopi zawiera 20 kluczowych aminokwasów, w tym 10 niezbędnych do regeneracji mięśni. 
  • osobom odchudzającym się - wysoka zawartość białka przy jednoczesnym niskim poziomie tłuszczu i węglowodanów sprawia, że spożywany jako dodatek do posiłków na długo zapewnia nam uczucie sytości. 
  • osobom osłabionym, potrzebującym wzmocnienia - zawierają łatwo przyswajalne witaminy, a także zbilansowane nienasycone kwasy tłuszczowe. Są bogatym źródłem cynku, magnezu, żelaza i fosforu, dlatego polecane są dla osób, które cierpią na niedobory tych składników. Ponadto są jednym z nielicznych pokarmów z tłuszczami Omega-6 oraz GLA – kwasem gamma linolenowym w łatwo przyswajanej formie.
WARTOŚĆ ODŻYWCZA W 100g: 1650kJ (400kcal), Białko: 54g, Węglowodany:
23g (cukry: 4g, błonnik: 18g), Tłuszcz: 11g (w tym nienasycone: 10g, nasycone: 1g), Sód: 0mg




http://intenson.pl/trawa-pszeniczna/ 



Ostatnio coraz bardziej popularny zwłaszcza jako środek na odchudzanie stał się zielony, młody jęczmień

Jak go spożywać ze smakiem, zwłaszcza w koktajlach?

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2016/01/mody-jeczmien-na-odchudzanie-ale-jak.html



http://zielonekoktajle.blogspot.com/2015/11/jak-zrobic-samodzielnie-w-prosty-szybki.html   



http://jakzdrowozyc.pl/e-book-sekrety-zielonych-koktajli/?ref=4


Polecamy e-book SEKRETY ZIELONYCH KOKTAJLI, z którego dowiesz się co dobrego mogą zrobić dla Ciebie zielone koktajle i jak dzięki nim możesz przestać chorować, poprawić zdrowie swoje i swoich bliskich, zaoszczędzić mnóstwo czasu, a nawet zrzucić zbędne kilogramy napisany przez miłośników zdrowego stylu życia Marysię i Tomka z bloga "Jak zdrowo żyć?

 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza książka już w sprzedaży

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...