kiwi + jabłko + pietruszka + cytryna

Zielony koktajl wspomagający usuwanie wody z organizmu


Składniki na 2 porcje:
 
3 kiwi 
3 jabłka
1 garść pietruszki
wyciśnięty sok z 1/2 cytryny

1/2 szklanki wody lub naparu z pokrzywy


Nadmierne gromadzenie wody może być przyczyną powstawania obrzęków, opuchnięć, a nawet zwiększyć masę ciała o 3-4 kilogramy.

Zastanawiasz się, co jest lepsze: świeżo wyciskane soki czy warzywa i owoce miksowane na koktajl?

Znana wśród gwiazd dieta sokowa to nowa moda na efektywne odchudzanie czy idealna metoda usuwania toksyn?

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za przepis :) Mam wrażenie, że mam zatrzymaną wodę w organiźmie, także taki koktajl na pewno się przyda, zrobię już jutro! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wiwczor,ja takze mialam problem,poniewaz wode mialam w organizmie,ale sobie z tym poradzilam,robilam wsxystko zeby spasc z tuszy,i udalo mi sie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Celowane koktajle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...