burak + jabłko + limonka + imbir

Sok dla wszystkich tych, którzy kochają życie

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2017/03/burak-jabko-limonka-imbir.html


Składniki:

1 burak
2 jabłka
1/2 limonki
1 cm imbiru
 
Obrać, pokroić, wycisnąć sok i gotowe.

Więcej u Kamili Kolter-Arciszewskiej na: https://www.instagram.com/p/BPuarR4jY2K/

Co wybrać z szerokiej oferty na rynku wyciskarek gdy chcesz pić soki?

https://zielonekoktajle.blogspot.com/2019/09/jaka-najlepsza-wyciskarka-do-sokow.html

Zastanawiasz się, co jest lepsze: świeżo wyciskane soki czy warzywa i owoce miksowane na koktajl?

Znana wśród gwiazd dieta sokowa to nowa moda na efektywne odchudzanie czy idealna metoda usuwania toksyn?

Chcesz odkwasić organizm, pokonać kaca czy wspomóc odchudzanie? Pij koktajle z surowymi burakami, to prawdziwe, zdrowe DOPALACZE

5 komentarzy:

  1. OMG ten kolor mnie po prostu przyciąga jak magnes :D extra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :) u nas zamiennie pijemy z przefiltrowaną wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!:D Zwłaszcza kolorek hehe:D Ja dodałam jeszcze jedno kiwi, a limonkę zastąpiłam cytryną, wyszło pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko fajnie, znakomity kolor :p ale fakt musze czymś bardziej przełamać smak buraka ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor super, smak wspaniały :) Ja lubię koktajl w lżejszej wersji, więc dodałam jeszcze pół szklanki zielonej Piwniczanki i miałam jeszcze więcej pyszności :D

    OdpowiedzUsuń

Celowane koktajle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...