mandarynka + masło orzechowe + mleko ryżowe + cynamon + kardamon

Świąteczna słodycz w zdrowym wydaniu

https://zielonekoktajle.blogspot.com/2018/12/mandarynka-maso-orzechowe-mleko-ryzowe.html

Składniki na 1-2 porcje:

1 mandarynka
1 łyżka masła orzechowego
1 szklanka mleka ryżowego
szczypta cynamonu
mała szczypta kardamonu

Obraną mandarynkę zmiksuj
z masłem orzechowym, mlekiem i przyprawami do uzyskania pianki.



Przepis pochodzi z książki "Zielone Koktajle dla mam i dla dzieci. 365 przepisów" str. 78, dział KOKTAJLE NA RÓŻNE OKAZJE podrozdział Koktajle na Boże Narodzenie


Koktajle dla mam i dla dzieci. 365 przepisów" str. 167, dział KOKTAJLE CELOWANE podrozdział Odżywcze koktajle uzupełniające niedobory witamin i minerałów


Książka "Zielone Koktajle dla mam i dla dzieci. 365 przepisów

ukazała się 27 kwietnia 2017 roku, dostępna teraz w nowej odsłonie:





Co znajdziesz w tej książce i dlaczego warto ją mieć?


Pozostałe książki z serii 365 przepisów znajdziesz  TUTAJ
https://zielonekoktajle.blogspot.com/p/ksiazki-z-serii-zielone-koktajle365.html






Masło orzechowe, niedocenione naturalne źródło energii i białka

 Przed treningiem koktajl z masłem orzechowym doda energii, a w trakcie treningu pozwoli spalić więcej tkanki tłuszczowej. <kliknij na obrazek>


Najlepsza PUMPKIN SPICE LATTE, zdrowa wersja kawy dyniowej
Sprawdź jak łatwo i szybko zrobić pyszną kawę ze Starbucksa 
https://zielonekoktajle.blogspot.com/2019/10/najlepsza-pumpkin-spice-latte-zdrowa.html

1 komentarz:

Celowane koktajle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...