piątek, 6 listopada 2015

płatki owsiane + cynamon + chia + miód + karob

Czekoladowy pudding chia na domowym mleku owsianym




Składniki:

pół szklanki płatków owsianych bezglutenowych lub zwykłych 
półtora szklanki ciepłej wody
szczypta cynamonu
1 łyżeczka miodu

1 łyżka karobu
2 łyżki nasion chia

Namoczyć płatki owsiane w wodzie i zmiksować blenderem (domowe mleko owsiane gotowe). Dodać pozostałe składniki, wymieszać i odstawić na noc do lodówki. Rano dodać ulubione owoce, 
tu:
jagody i banany

więcej pysznych propozycji u Ally na: https://www.facebook.com/aluhpl-135178426516657


http://www.yerbamatestore.pl/product-pol-7279-Karob-proszek-200g-jasny-.html

http://intenson.pl



PŁATKI OWSIANE  idealnie nadają się jako dodatek do ZIELONYCH KOKTAJLI, zwłaszcza tych śniadaniowych :)
Praktycznie każdy zielony i nie zielony koktajl możesz wzbogacić w płatki owsiane, zalać je koktajlem lub do koktajlu dosypać płatków. Surowych, namoczonych, ugotowanych, wszystko zależy od Ciebie, zrób tak jak lubisz!
Płatki owsiane bezglutenowe obfitują w ważne dla zdrowia łatwostrawne białko oraz nienasycone kwasy tłuszczowe. Owsianka zawiera takie witaminy, jak: B6, E i PP oraz potas, wapń, jod, selen i magnez. Główną jej zaletą jest to, że jest cennym źródłem błonnika, który pomaga usuwać szkodliwe toksyny z organizmu. Dodatkowo dostarcza także węglowodanów, które zapewniają przypływ sił witalnych, co nie jest bez znaczenia wczesnym rankiem.
więcej na: https://www.facebook.com/notes/zielone-koktajle/p%C5%82atki-owsiane/696010503879114


NASIONA CHIA czyli nasiona szałwi hiszpańskiej idealnie nadają się jako dodatek do ZIELONYCH KOKTAJLI.
Przede wszystkim są tzw. super żywnością (czyli charakteryzujące się dużą zawartością cennych dla organizmu składników) oraz zwiększają gęstość i nadają konsystencję koktajlom. Dzięki swojej właściwości absorpcji płynów, odpowiednio wcześniej namoczone i dodane do koktajlu uwalniają wodę stopniowo w organizmie przedłużając poziom i stopień nawilżenia.
Smak nasion CHIA jest w sumie żaden, smakują tym płynem, którym zostały wcześniej namoczone (9-cio krotnie zwiększają bowiem swoją objętość w płynie w ciągu kilkunastu-kilkudziesięciu minut). Jeśli namoczysz je więc w wodzie, nie będą miały smaku, jedynie galaretowata konsystencję, jeśli w soku owocowym smakować będą owocowo, a jeśli np. w mleku roślinnym to tymże mlekiem, proste. Nasiona szałwii hiszpańskiej nie zmieniają więc smaku zielonych koktajli, jeśli dodasz je bez namaczania to po kilkunastu minutach wchłoną płyn koktajlu i go mocno zagęszczą.
więcej o nasionach CHIA: https://www.facebook.com/notes/zielone-koktajle/nasiona-chia/633581440122021



http://intenson.pl/category/produkty/



http://zielonekoktajle.blogspot.com/2015/12/jak-zrobic-najprostszy-pudding-z-chia.html



Nie masz rano czasu? Sprawdź, jak szybko i łatwo przygotować poranne koktajle śniadaniowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasza książka już w sprzedaży

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...