nerkowce + daktyle +sól + cynamon + kardamon + gałka muszkatołowa

Świąteczny koktajl orzechowo-daktylowy

https://zielonekoktajle.blogspot.com/2017/12/nerkowce-daktyle-sol-cynamon-kardamon.html

Składniki:

garść orzechów nerkowca
2 daktyle
szczypta soli
szczypta cynamonu
szczypta kardamonu
szczypta gałki muszkatołowej
1 szklanka wody

Orzechy nerkowca namocz na 20 minut w ciepłej wodzie, odsącz i zmiksuj
z pozostałymi składnikami. Skosztuj i ewentualnie dosłodź jeśli koktajl jest za mało słodki.



Przepis pochodzi z książki "Zielone Koktajle dla mam i dla dzieci. 365 przepisów" str. 78, podrozdział Koktajle na Boże Narodzenie

 
Koktajle dla mam i dla dzieci. 365 przepisów" str. 167, dział KOKTAJLE CELOWANE podrozdział Odżywcze koktajle uzupełniające niedobory witamin i minerałów


Książka "Zielone Koktajle dla mam i dla dzieci. 365 przepisów

ukazała się 27 kwietnia 2017 roku, teraz dostępna w nowej odsłonie:



Co znajdziesz w tej książce i dlaczego warto ją mieć?


Pozostałe książki z serii 365 przepisów znajdziesz  TUTAJ
https://zielonekoktajle.blogspot.com/p/ksiazki-z-serii-zielone-koktajle365.html









Zapachniało świętami, przepis na domową przyprawę piernikową 

4 komentarze:

  1. Mam wrażenie, że czegoś brakuje wśród składników - ciekłej bazy. Koktajl wygląda pysznie, tylko nie wiem na bazie czego zrobić, żeby pozostał w tej świątecznej konwencji.
    Dziękuję za tego bloga, zaglądam tu czasem w poszukiwaniu inspiracji.
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Brakuje szklanki wody :))) Już poprawione, dzięki :-*

      Usuń
    2. Dziękuję!:-* A już mialam plan zrobić na mleku roślinnym, ale nie wiedziałam za bardzo jakim :-) spróbuję najpierw z wodą

      Usuń
    3. Koktajl jest przepyszny! :-) zrobiłam z wodą i jest cudownie kremowy, nie potrzebne żadne mleko roślinne.

      Usuń

Celowane koktajle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...