masło orzechowe + banan + mleko migdałowe(ryżowe) + sól

Zdrowy koktajl o smaku SŁONY KARMEL, wersja FIT


https://zielonekoktajle.blogspot.com/2018/07/maso-orzechowe-banan-mleko.html


Składniki:

2 łyżki masła orzechowego 
2 małe dojrzałe banany 
szklanka mleka migdałowego lub ryżowego 
większa szczypta soli 
kostki lodu do ochłodzenia już do gotowego koktajlu

Wszystko dokładnie blendujemy i gotowe, tylko się rozkoszować pysznym smakiem.

Więcej u Marty Wawrzeńczyk na: https://www.instagram.com/p/BiKkDHTlC8J/?taken-by=zdrowalogika

Masło orzechowe, niedocenione naturalne źródło energii i białka

 Przed treningiem koktajl z masłem orzechowym doda energii, a w trakcie treningu pozwoli spalić więcej tkanki tłuszczowej.

Masz dylemat jakie owoce i warzywa czy inne dodatki miksować przed, a jakie po treningu? Zapoznaj się z tymi wskazówkami.


SPORT koktajle to ZDROWE KOKTAJLE idealne do spożycia przed, w trakcie i po treningu. 
Ebooki w formacie pdf, który otworzysz na każdym urządzeniu, komputerze, tablecie, telefonie lub wydrukujesz.

Wstajesz rano z płaskim brzuchem, a pod koniec dnia jest wydęty jak balon? Są na to sposoby!

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2016/01/3-sposoby-na-paski-brzuch-dzieki.html
Mleko roślinne możesz też zrobić samodzielnie, 
zobacz jak i ZRÓB SAM, to proste!


http://zielonekoktajle.blogspot.com/p/zrob-sam.html

6 komentarzy:

  1. Witam ja uwielbiam połączenie mleka i masła orzechowego, chyba nie ma nic lepszego. Można również ten przepis zmodyfikować i dodać truskawki z banami i troszke mleczka kokosowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam super połączenie, ja uwielbiam mleko pod każdą postacią

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne przepisy. Ja trochę je modyfikuje na potrzeby swojej rodziny. Nie wszyscy przepadają za tymi samymi owocami i czasami trzeba się nagłowić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam przepis bardzo fajny, robię kilka razy w miesiącu. Polecam

    OdpowiedzUsuń

Celowane koktajle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...