piątek, 17 kwietnia 2015

jabłko + mango + łuska gryczana + truskawki + marchewka + mleko owsiane

Drugie śniadanie w płynie, miksujcie na zdrowie w każdych warunkach















Składniki na 2 porcje:


średnie jabłko
mango bardzo dojrzałe
2 kopiaste łyżki SUPER FIBER
6-8 zamrożonych truskawek dla orzeźwienia
garść mrożonej marchewki
do 300ml mleka owsianego (zamiennie z wodą jak kto lubi) do uzyskania wymarzonej konsystencji

Zdjęcie tylko finalne bo składniki niezbyt 'wyjściowe' od Dana Ryglowska







Mleko roślinne możesz też zrobić samodzielnie, zobacz jak
 ZRÓB SAM, to proste!


http://zielonekoktajle.blogspot.com/p/zrob-sam.html

Książkę naszego autorstwa, 

kupisz w każdej dobrze zaopatrzonej księgarni, 

zobacz też tutaj --> http://bit.ly/1qMm03u 

(RABAT 35% od ceny okładkowej na kod: zielonekoktajle)





6 komentarzy:

  1. Koktajl świetny w smaku!!! Gryka ma lekki nawet trochę słodkawy, delikatny pomak.
    Jest szansa na więcej kombinacji z mielonymi łuskami gryki? Moja roczna córka ma problemy z jelitem grubym i szukam wszystkiego czym mogę jej pomóc. Z tego co piszesz gryka jest dobra na pracę jelit. Pozdrawiam Hania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gryka pasuje do wielu koktajli, możesz wybrać inny który Ci smakuje i wzbogacić łyżką gryki :) Inspiruj się na zdrowie!

      Usuń

Nasza książka już w sprzedaży

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...