ODŻYWCZE koktajle czyli wysokokaloryczne ZDROWE KOKTAJLE, które nie powodują efektu ociężałości i przejedzenia

Chcesz zdrowo i z głową przytyć? Mamy dla Ciebie fenomenalne koktajle odżywcze! 



Odżywcze koktajle - propozycja dla kogo?

Otrzymujemy na co dzień wiele pytań o to jak schudnąć i to najbardziej powszechny powód włączania koktajli owocowych i warzywnych do swojej diety. Natomiast  na świecie 462 miliony ludzi ma niedowagę. Definiuje się ją u osób 
o wskaźniku masy ciała (BMI) poniżej 18,5. To dość szokujące dane. Tak samo jak dla osoby pragnącej zrzucić zbędne kilogramy, tak zyskanie ich dla osoby zmagającej się z niedowagą jest ogromnym wyzywaniem! Zazwyczaj największym problemem jest objętość spożywanych posiłków - żołądek jak spożywamy mniej pokarmów jest zwyczajnie mniejszy objętościowo. Koktajle są jedną z form podania posiłku, która w stosunkowo małej objętości może dostarczyć do naszych organizmów dużo paliwa, czyli kalorii. Koktajle odżywcze nie tylko dla ektomorfików, polecamy je także dla dzieci "niejadków" lub dla osób które ze względów zdrowotnych musiały przejść na dietę płynną (np. po operacji), również często osoby starsze mają problem z przyjmowaniem posiłków i kupują specjalne wysokokaloryczne drinki w aptekach, a nawet syropy na apetyt. W naszym ebooku Koktajle Ożywcze udowadniamy, że nie jest konieczne wprowadzanie farmakologicznych sposobów!

Jemy oczami i ta zasada sprawdza się także w przypadku koktajli. Zobacz, jak je podawać, aby zachęcały do konsumpcji


Dlaczego mamy problem ze spożyciem odpowiedniej ilości kalorii?


Oprócz wcześniej wspomnianej objętości posiłku, która jest tak naprawdę wtórnym efektem tego, że nie jemy jest co najmniej kilka innych powodów. Często jemy zbyt monotonnie, przez co nie mamy ochoty na posiłki. Boimy się włączać do swojej diety nowe produkty. Podajemy posiłki w niezbyt estetyczny sposób, a pamiętajmy że jemy oczami! Dzieci często nie chcą jeść bo czują presję ze strony rodziców. Jest wiele produktów, które przygotowane w koktajlu "ginie" i nawet jeśli nie jesteśmy w stanie zjeść ich osobno to w koktajlu dostarczą one wielu wartości odżywczych i oczywiście kalorii. Przykładem jest awokado, masło orzechowe czy nawet olej/oliwa. Jakie produkty dodawać zatem do koktajli by podbić ich kaloryczność nie zwiększając nadmiernie objętości posiłku? Oto kilka inspiracji:


Skąd się bierze brak apetytu?


Wśród przypuszczalnych przyczyn obniżenia apetytu wymienia się niedobory witamin i mikroelementów, m.in. witamin A, z grupy B (głównie B1, B6, B12) czy cynku. Konsumuj zatem też składniki zasobne w te składniki. Beta karoten (prekursor witaminy A) znajdziesz m.in. w: słodkich ziemniakach, jarmużu, szpinaku czy w dyni. Cynk uzupełnisz jedząc np. awokado, pomidora, figi. A witaminy z gr. B spożywając płatki owsiane, nasiona słonecznika, pestki dyni, orzechy włoskie

Jeśli szukasz konkretnych przepisów, tipów i inspiracji koniecznie zajrzyj do naszego ebooka:

Koktajle Odżywcze, czyli propozycje wysokokalorycznych odżywczych koktajli dla osób pragnących zyskać na wadze w zdrowy i smaczny sposób!
Ebook w formacie pdf, który otworzysz na każdym urządzeniu, komputerze, tablecie, telefonie lub wydrukujesz.



Spróbuj naszych sprawdzonych metod na przemycanie nielubianych warzyw a nigdy już nie powiesz, że Twoje dzieci nie lubią koktajli.

https://zielonekoktajle.blogspot.com/2019/11/jest-sposob-aby-dzieci-jady-nielubiane.html

Tyle dobrego słyszałeś o ziarenkach wielkiej mocy, a nie wiesz, jak się nimi posłużyć, aby Twój deser był pyszny i piękny? Zobacz, to proste!

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2015/12/jak-zrobic-najprostszy-pudding-z-chia.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Celowane koktajle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...