czwartek, 17 marca 2016

mango + banan + awokado + rukola + goji

Gęsty, kremowy koktajl pełen składników odżywczych z jagodami goji




Składniki:

1 dojrzałe mango
1 zamrożony dojrzały banan

pół dojrzałego awokado
duża garść rukoli 

kilkanaście jagód goji
 
więcej na: http://qchniazdrowia.pl/blog/blog/2014/09/19/green-monster-w-uniwersalnym-wydaniu/






http://www.yerbamatestore.pl/pol_m_Zdrowa-zywnosc_Jagody-Goji-863.html

Jagody GOJI obfitujące w całe mnóstwo składników odżywczych, witamin i minerałów są one kompletnym źródłem białka, a przy tym są niskokaloryczne. Zawierają kilkanaście różnych aminokwasów, oraz 21 pierwiastków śladowych – między innymi cynk, żelazo, wapń, german (posiada działanie antyrakowe), selen, fosfor. Słyną z dużej ilości witaminy C oraz żelaza.. W ich skład wchodzą, także takie witaminy jak B1,B2, B6 oraz witamina E. Jest to najbogatsze źródło karotenoidów, w tym Beta-karotenu. W goji znajdują się niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, takie jak kwas linolowy, który jest pomocny w odchudzaniu oraz kwas omega 6. Z kolei zawarty w goji  beta-sitosterol, obniża poziom cholesterolu.

Jagody goji posiadają:
  • 3 razy więcej żelaza niż w szpinaku
  • 50 razy więcej witaminy C niż pomarańcza (trzecie miejsce na świecie wśród naturalnych źródeł tej witaminy, niestety dotyczy to tylko świeżych owoców)
  • od 2 do 4 razy więcej antyoksydantów niż czarna jagoda,
  • a dodatkowo są najbogatszym źródłem karotenoidów, więcej beta-karotenu niż w marchewce.



 
http://zielonekoktajle.blogspot.com/2015/11/5-bedow-ktore-byc-moze-popeniasz-przy.html





http://jakzdrowozyc.pl/e-book-sekrety-zielonych-koktajli/?ref=4

Polecamy e-book SEKRETY ZIELONYCH KOKTAJLI,
z którego dowiesz się co dobrego mogą zrobić dla Ciebie zielone koktajle i jak dzięki nim możesz przestać chorować, poprawić zdrowie swoje i swoich bliskich, zaoszczędzić mnóstwo czasu, a nawet zrzucić zbędne kilogramy napisany przez miłośników zdrowego stylu życia Marysię i Tomka z bloga "Jak zdrowo żyć?"






przepis bierze udział w akcji:



4 komentarze:

  1. Oo,mam do wykorzystania rukole, a awokado zawsze dodaje bo wtedy smoothie jest naprawde smooth :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi akurat zostały jagody goji. Dokupię tylko awokado i zobaczymy co za pyszności z tego wyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne na śniadanko !

    goingwithhealth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nasza książka już w sprzedaży

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...