środa, 28 października 2015

dynia + płatki owsiane + kaki + karob + daktyle + mleko roślinne

Weź do pracy lub szkoły owsiankę na II śniadanie w postaci koktajlu



Składniki:

1/8 małej dyni, np. hokkaido 
3 łyżki płatków owsianych
możesz też użyć płatków: jaglanychorkiszowych, jęczmiennych, quinoa lub gryczanych
lub otrąb

1 duże lub 2 małe kaki (persymona, hurma)
3 świeże lub 4 suszone daktyle
2 łyżki karobu
szklanka mleka roślinnego, najlepiej przyrządzonego samodzielnie


Zastanawiasz się, czy możesz zmiksować koktajl jednego dnia a drugiego wziąć go do pracy czy szkoły oraz w co go zapakować, aby ten transport przetrwał ?

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2016/09/zielone-koktajle-na-wynos-czyli-jak-je.html

Chcesz wzmocnić odporność, uzupełnić niedobory witamin, wspomóc odchudzanie? Pij koktajle z surową dynią.


Szukasz słoików do smoothie? z uchem, pokrywką, słomką?
szukaj TUTAJ:
http://www.ceneo.pl/Dom_i_wnetrze;szukaj-s%C5%82oiki#crid=80530&pid=6573


Walcz z rakiem od kuchni – zmiksuj koktajl antynowotworowy

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2015/11/jak-zrobic-samodzielnie-w-prosty-szybki.html


Wspomóż układ immunologiczny i walkę z chorobami wzmacniając działanie swoich codziennych zielonych koktajli dodając te składniki.

Jak wzmocnić działanie przeciw przeziębieniowe codziennych koktajli?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nasze książki w sprzedaży z rabatem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...