czwartek, 23 października 2014

quinoa + płatki jaglane + pomarańcza + banan + figi

Wysoko błonnikowy mus śniadaniowy z bananów i fig


http://zielonekoktajle.blogspot.com/2014/10/quinoa-patki-jaglane-pomarancza-banan.html 
Potrzebujemy:

- 1/2 szklanki ugotowanej kaszy (najlepiej quinoa z dnia poprzedniego, ale może też być np. kasza jaglana)
lub ziaren „chia” namoczonych (na godzinę lub całą noc) w mleku roślinnym
- 2 łyżeczki płatków jaglanych
- 1 szklanka soku z pomarańczy
- 1-2 banany
- 2-4 suszone figi wraz z wodą od moczenia

więcej na: http://metadieta.pl/wysoko-blonnikowy-mus-sniadaniowy-z-bananow-i-fig/

 


Polecane przez nas produkty z nasionami CHIA:
 

Więcej kodów rabatowych w zakładce: KODY RABATOWE

 

Polecana przez nas komosa ryżowa (quinoa):

 


Więcej kodów rabatowych w zakładce: KODY RABATOWE

 

W sklepach są ryżowe, migdałowe, owsiane, sojowe, kokosowe, waniliowe… wybór jest duży, jednak cena odstrasza

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2015/11/jak-zrobic-samodzielnie-w-prosty-szybki.html

Tyle dobrego słyszałeś o ziarenkach wielkiej mocy, a nie wiesz, jak się nimi posłużyć, aby Twój deser był pyszny i piękny? Zobacz, to proste!

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2015/12/jak-zrobic-najprostszy-pudding-z-chia.html

 

2 komentarze:

Nasze książki w sprzedaży z rabatem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...