Sport koktajle, czyli koktajle okołotreningowe

Koktajle, które możesz spożyć przed, w trakcie i po wysiłku sportowym - dopingujące, nawadniające i regenerujące!



Koktajl jako idealny posiłek przedtreningowy

Przed wysiłkiem sportowym warto dostarczyć do organizmu energii w postaci węglowodanów. Owoce są ich doskonałym źródłem i dostarczają również innych wartości odżywczych takich jak witaminy i minerały. Postać koktajlu natomiast nie obciąża żołądka, a składniki są szybko przyswajane i przekazywane do tkanek. Koktajl można spożyć nawet na krótki czas przed treningiem, gdyż łatwo się strawi i nie będziemy odczuwać dyskomfortu podczas treningu. Przed i w trakcie treningu ważnym elementem jest również nawodnienie i uzupełnienie elektrolitów. Owoce i warzywa bogate w potas z dodatkami w postaci np. soli himalajskiej, wody kokosowej idealnie uzupełnią niedobory w naszych organizmach. W naszym ebooku SPORT koktajle cz. 1, Energia i Nawodnienie skupiliśmy się na najlepszych przepisach dopingujących, energetycznych i nawadniających. W ebooku znajdziesz nie tylko 30 unikalnych przepisów, ale również dowiesz się dlaczego warto niektóre składniki włączyć do diety sportowca. Zdradzamy w nim również naturalne sposoby dopingu! Zwiększ swoją wydolność wysiłkową całkowicie legalnie i w zdrowy sposób. :) Owoce i warzywa to doskonałe źródło nawodnienia! Nie wierzysz? Spójrz na grafikę:





Koktajl jako sposób na regenerację

Dręczą Cię uporczywe kontuzje? Czujesz się przemęczony? Na treningach nie jesteś w stanie dać z siebie wszystkiego? To znak, że Twój organizm potrzebuje regeneracji. Co się na nią składa? Oczywiście sen i odpoczynek, ale również zdrowa zbilansowana dieta! "Sport to zdrowie" to przysłowie, które powtarzają wszyscy, ale... organizmy osób, które czynnie uprawiają sport narażone są na czynniki stresogenne i mają znacznie zwiększone zapotrzebowanie na witaminy, minerały, elektrolity, białko. Jeśli nie zadbamy o odpowiednią podaż tych składników w diecie nasze ciała zaprotestują. Odpowiednio zbilansowany koktajl z owocami jest doskonałym posiłkiem potreningowym, a jeśli skomponujesz go dbając o odpowiednią ilość białka, działa także regenerująco. Koktajl jako posiłek naturalnie bogaty w wodę, mikro i makroelementy znakomicie uzupełnia też składniki mineralne, elektrolity i witaminy; czyli daje nam wszystko czego potrzebujemy, by postawić nasz organizm "na nogi". 

Koktajl owocowo-warzywny, a białko

Białko zawierają produkty bogate w aminokwasy. I nie jest to tylko mięso i nabiał wbrew powszechnym opiniom. Bogate w białko są na przykład komosa ryżowa, ziarna konopi, ziarna amarantusa, sezam, pyłek pszczeli, spirulina. Jego cennym źródłem jest też jarmuż, czy sałata rzymska. I koktajle bogate właśnie w takie składniki znajdziesz w naszym ebooku SPORT koktajle, cz. 2 Nawodnienie i Regeneracja. Pij takie koktajle najlepiej do trzydziestu minut po treningu. Poprawisz w ten sposób zdolności regeneracyjne organizmu i tym samym zniwelujesz kontuzje, ale też zwiększysz szanse no poprawę wyników sportowych! 


SPORT koktajle to ZDROWE KOKTAJLE idealne do spożycia przed, w trakcie i po treningu. 
Ebooki w formacie pdf, który otworzysz na każdym urządzeniu, komputerze, tablecie, telefonie lub wydrukujesz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Celowane koktajle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...