Aktualizacja naszego kultowego ebooka POST KOKTAJLE

 Przetrwaj na diecie owocowo-warzywnej dzięki naszym koktajlom i jadłospisom



Aktualizacja ebooka, czyli co dodaliśmy?


Aktualizacja naszego kultowego ebooka z przepisami zgodnymi z zasadami postu owocowo-warzywnego wg dr Dąbrowskiej objęła przede wszystkim dodanie jadłospisów. Po premierze ebooka nieustannie otrzymywaliśmy wiadomości, że stanowią one dużą wartość i pomoc. Ale czegoś cały czas brakowało...
Okazało się, że nie wiedzieliście, które koktajle pić, by zachować chociażby podstawowe wytyczne: więcej warzyw niż owoców, nie za wiele jabłek, grejpfrutów itp.. Wszystko to stanowiło inspirację do powstania uzupełnienia ebooka o jadłospisy. 

Co daje nowy rozdział (bonus) w ebooku?


Jadłospisy stworzone z POST koktajli na aż 28 dni diety owocowo-warzywnej. Nie musicie oczywiście korzystać z wszystkich dni, wybierzcie swoje ulubione.  Jadłospisy zawierają listy zakupowe.  Są Skonstruowane są tak, by nie przekraczać dziennie zakładanej ilości owoców, ale pozwalają również na dodatkowy posiłek w ciągu dnia (zalecany stały).

Dieta dr Dąbrowskiej oscyluje między 600 a 800 kalorii, dlatego opcje koktajlowego jadłospisu są różne, dajemy Wam:

  • 14 różnych dni sporządzonych tak, by dziennie dostarczać ok. 400-450 kalorii z koktajli (resztę puli kalorii można dostarczyć z posiłków stałych). Pierwsze 7 dni to 4 koktajle dziennie, a kolejne 7 dni to 3 koktajle dziennie.
  • Oraz kolejne 14 dni sporządzonych tak, by dziennie dostarczać ok. 500-600 kalorii, z czego połowa to 5 koktajli, a połowa 4 koktajle dziennie.

Miks warzywny zgodny z zasadami postu dr Dąbrowskiej



Dlaczego zalecane jest picie koktajli na diecie owocowo-warzywnej?


Sami przechodząc przez dietę, wchodziliśmy w moment, w którym odżywianie wewnętrzne zaczynało działać, co skutkowało zanikiem apetytu. O ile będąc na turnusach dietetycznych wyjazdowych organizowanych przez dr Dąbrowską, gdzie kucharz dostarcza ci posiłki, łatwo wmusić w siebie coś z szerokiej gamy dostępnych posiłków. O tyle gotując czy przygotowując posiłki dla siebie w domu trudno coś w siebie wmusić, zwłaszcza gdy apetyt zanika, a już na sam widok jedzenia robi się niedobrze. Samodzielnie przygotowane koktajle są wtedy świetną opcją, szybko się je przygotowuje, są smaczne i łatwo je wypić (bez konieczności przeżuwania jedzenia, na które nie mamy zwyczajnie ochoty).


Najlepszy sposób na dietę Dąbrowskiej - POST KOKTAJLE
Różnorodnie i smacznie, sprawdź nasze sprawdzone przepisy na post owocowo-warzywny wraz z jadłospisami na aż 28 dni postu.
Ebook w formacie pdf, który otworzysz na każdym urządzeniu, komputerze, tablecie, telefonie lub wydrukujesz.

1 komentarz:

  1. Fajny, ciekawe i dosyć sympatyczny ebook który warto pozyskać!

    OdpowiedzUsuń

Celowane koktajle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...