Koktajle warzywne, czy mogą być smaczne?

Koktajle bez owoców, na bazie warzyw z dodatkiem orzechów, ziaren, przypraw i ziół


Koktajle na bazie warzyw, czy mogą być w ogóle smaczne? 

Większość z nas uważa, że koktajle przygotowane z samych warzyw nie mogą być smaczne. Nic bardziej mylnego! Dojrzałe, aromatyczne warzywa dają taki sam wachlarz możliwości jak owoce i możesz skomponować z nich różnorodne smaki. Kluczem do sukcesu jest kilka zasad, których musimy się trzymać. Przede wszystkim wybieraj dojrzałe, soczyste warzywa, najlepiej sezonowe, dodawaj do nich świeże zioła oraz przyprawy. Chcesz wiedzieć jakie warzywa (i owoce) królują w danym miesiącu? Koniecznie pobierz nasze plansze sezonowe, które ułatwią Ci poszukiwania smacznych warzyw!

Pobierz PLANSZE: https://zielonekoktajle.pl/sezonowe

https://zielonekoktajle.pl/sezonowe

Warzywne koktajle to także doskonały pomysł na to, by przemycić więcej warzyw do swojej diety (lub diety swoich najbliższych).

Jakie dodatki do koktajli warzywnych?

Aby koktajle warzywne rozpieszczały Twoje kubki smakowe, warto zwrócić uwagę na to co podkręca smak warzyw w danej kompozycji. Czasem są to zioła, czasem przyprawy, a czasem nawet orzechy! Jest wiele dodatków, które sprawiają, że koktajle są nie tylko bardziej smaczne, ale także bardziej wartościowe. Co zatem warto stosować w warzywnych koktajlach jako dodatki? Śpieszymy z pomocą:


Nietolerancja fruktozy

Koktajle warzywne są też doskonałym rozwiązaniem dla osób cierpiących na nietolerancję fruktozy. Choć trzeba pamiętać, że nie każde warzywa są wskazane do spożycia przy tej jednej z częstszych nietolerancji pokarmowych. Aż ok. 30% społeczeństwa cierpi z powodu złego przyswajania cukru jakim jest fruktoza, często nie zdając sobie z tego sprawy! Takie dolegliwości ze strony układu pokarmowego jak: wzdęcia, częsty ból brzucha, biegunki mogą wskazywać właśnie na tą dolegliwość. 

Ebook Koktajle Warzywne

Ebook Koktajle Warzywne powstał z myślą o osobach, które cierpią na nietolerancje fruktozy, chcą przemycić do swojej diety większą ilość warzyw, czy szukają koktajli bez owoców. W przepisach w nim zawartych oprócz warzyw i ziół jako składniki koktajlu użyte zostały również orzechy, nasiona, mleko roślinne oraz przyprawy. W niektórych przepisach używamy również awokado, które jest oczywiście owocem, ale na tyle specyficznym (ze względu na smak i wartości odżywcze), że zrobiliśmy wyjątek i postanowiliśmy wykorzystać je również jako składnik koktajli "warzywnych" (należy mieć na uwadze, że np. pomidor, bakłażan z botanicznego punktu widzenia to też owoce :D). To zbiór 30 najlepszych i najbardziej różnorodnych przepisów. Dajemy w nim również wiele wskazówek dla osób z nietolerancją fruktozy. A lektura całego ebooka z pewnością zainspiruje Cię do tworzenia również własnych kompozycji warzywnych koktajli, bo ten ebook to dopiero początek przygody z warzywnymi koktajlami :)


WARZYWNE koktajle to ZDROWE KOKTAJLE niskofruktozowe, skomponowane z warzyw. Ebook w formacie pdf, który otworzysz na każdym urządzeniu, komputerze, tablecie, telefonie lub wydrukujesz.

1 komentarz:

Celowane koktajle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...