A co jeśli brakuje mi motywacji?

Masz książki, przepisy ale nie miksujesz koktajli? Szukasz motywacji?

https://zielonekoktajle.blogspot.com/2019/12/a-co-jesli-brakuje-mi-motywacji.html






Chcesz miksować i pić zdrowe koktajle ale.... 
i tu zaczynają się wymówki:
...nie mam czasu,
...zapominam zrobić zakupów,
...może gdyby ktoś mi je zrobił,
...nie mam kiedy ich pić,
...to tyle czasu zajmuje,
...na śniadanie zabieram kanapkę bo mi wygodniej, potem obiad lub obiadokolacja jestem nażarta i już mi się nie chce koktajlu, no chyba że czegoś słodkiego ... do kawy :)

Znasz te dylematy? 
A może także należysz do osób, które kupiły nasze lub inne książki o zdrowych, zielonych koktajlach, obserwują nasze social media, oglądają codziennie wrzucane przez nas przepisy na Facebooku, na Instagramie, na Pintereście i... na tym się kończy. 

A może Twoje postanowienie na Nowy Rok jest związane z wprowadzenie zdrowych koktajli do swojego odżywiania? 

Należysz do naszej grupy na Facebooku Miksujemy Zielone Koktajle, ba, zapisałaś się nawet do wyzwania koktajlowego, miałaś postanowienia noworoczne lub z innej okazji, z okazji wiosny, nadchodzącego lata, jesieni, skończonych 30, 40, 50 lat itp? 

Czy miksujesz koktajle? Nie? Masz blender, milion przepisów, czasem nawet kupisz składniki. Możliwe że okazjonalnie nawet miksujesz, jeden, dwa koktajle. Podoba ci się ale co z tego. Po kilku dniach zapominasz, albo nie masz czasu, z dni robią się tygodnie, miesiące, a Ty wracasz do punktu wyjścia.


https://zielonekoktajle.pl/miksuje

Jeśli tak wygląda Twoje podejście do koktajli to wyzwanie jest dla Ciebie!

 
Będzie ono zupełnie inne niż nasze poprzednie wyzwania, nie będziemy miksować koktajli przez kilka dni ale przez... MIESIĄC!
Cały styczeń Wy będziecie miksować a my Was motywować. 

Fajnie prawda?

Planujemy:
- przesyłać Wam pyszne przepisy sezonowe,
- wysyłać Wam listy zakupowe, abyście byli dobrze przygotowani
- motywować Was i przypominać o koktajlach
- nagrywać filmiki instruktażowe i zachęcające
- wysyłać Wam inne motywujące materiały jak plansze, grafiki, ciekawostki itp.

Już teraz ogłaszamy nabór do darmowego miesięcznego programu MOTYWACYJNEGO,
dzięki któremu będziesz miał codzienną porcję motywacji do miksowania zdrowych  koktajli.
Zapisz się TUTAJ i ruszmy już w STYCZNIU
zielonekoktajle.pl/miksuje


https://zielonekoktajle.pl/miksuje
 

2 komentarze:

Celowane koktajle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...