poniedziałek, 29 lipca 2019

Dieta koktajlowa, czyli kilka dni na koktajlach

Poczuj się lżej i strać kilogramy dzięki zdrowym koktajlom

https://zielonekoktajle.blogspot.com/2019/07/dieta-koktajlowa-czyli-kilka-dni-na.html

 

Dieta koktajlowa to nie jest picie obojętnie jakich koktajli! 

Ważne jest aby odpowiednio zbilansować takie posiłki. Aby suma całkowicie dostarczonych wartości odżywczych była optymalna.

Tak skonstruowana dieta działa i nie powoduje spowolnienia metabolizmu, ani nie przynosi efektu jojo.

 

Jak działa dieta koktajlowa? 
czyli jak kilka dni na koktajlach wpłynie pozytywnie na twoje zdrowie? 


  • ODŻYWIA ORGANIZM Kilka dni na koktajlach dostarcza wielu potrzebnych witamin i składników odżywczych, dzięki czemu szybko i skutecznie odżywia oraz nawadnia organizm. Postać płynna pokarmów dodatkowo wpływa na lepsze przyswojenie składników odżywczych. 
  • REGULUJE Dzięki nieprzetworzonym składnikom diety, a przede wszystkim codziennie dużej porcji warzyw i owoców przyspiesza przemianę materii, ułatwia trawienie, pomaga z zaparciami i innymi dolegliwościami ze strony jelit. 
  • POPRAWIA STAN SKÓRY, WŁOSÓW I PAZNOKCI Silniejsze paznokcie oraz mocne, piękne i błyszczące się włosy to efekt uboczny picia koktajli. Widać, że witaminy robią swoje i przekonaliśmy się o tym nie raz całą rodziną. O komplementowaniu ich promiennej cery piszą nam też regularnie czytelnicy i entuzjaści koktajli. 
  • DODAJE ENERGII Więcej energii praktycznie już od rana i poczucie lekkości po kilku dniach płynnych posiłków to niewątpliwa zaleta diety koktajlowej. Zarówno forma płynna koktajli na to wpływa, nie obciążając żołądka jak i naturalne składniki, które miksujemy w koktajlach, które tak odżywiają organizm że ten tryska energią. 
  • WZMACNIA ODPORNOŚĆ Znacznie większa odporność to zaleta regularnego picia koktajli, kilka dni diety koktajlowej to kula śnieżna w stronę odporności. Zarówno my jak i nasze dzieci – każdego, ale to każdego roku byliśmy przeziębieni w okresie między latem a jesienią oraz między zimą a wiosną. Od kiedy pijemy koktajle dopada nas czasem tylko mały katar. Zwalamy winę na alergie :-) 
  •  ODCHUDZA Dieta koktajlowa odchudza! Tak, to działa, sprawdziliśmy. Przy zachowaniu ujemnego bilansu kalorycznego nie ma szans, kilogramy lecą a my odżywiamy organizm od środka i mamy energii za dwóch, co rzadko zauważyć podczas diet odchudzających. Spróbuj koniecznie, a zakochasz się w koktajlach tak jak my! 
  • WSTĘP DO ZDROWIA Dyscyplina i konsekwencja – kilka dni wystarczy, aby zaszczepić chęć zdrowego trybu życia a kontynuując i miksując regularnie koktajle aby wyrobić w sobie dobry nawyk. 
  • MNIEJSZA OCHOTA NA SŁODYCZE Zdecydowanie mniejsza ochota na słodycze to kolejny efekt uboczny picia pysznych, kolorowych i słodkich koktajli. Zdrowe, naturalnie słodkie owoce spożywane codziennie w określonych ilościach zmniejszają ochotę na niezdrowe słodycze. 
Sprawdzone wielokrotnie i działa nie tylko na nas. 

Wychodząc na przeciwko naszym czytelnikom i ich pytaniom zadawanych coraz częściej skonstruowaliśmy taką dietę i przedstawiamy Wam w formie ebooka.

Oto co znajdziesz w ebooku DIETA KOKTAJLOWA:
(powiększ aby przeczytać dokłądnie)





Oto co otrzymasz w booku DIETA KOKTAJLOWA czyli cały dzień na koktajlach.


Pijąc pełnowartościowe koktajle, dostarczasz zbilansowane wartości i poczujesz się zdrowo, promiennie i lekko. 
  • PRZEPISY na 10 różnych dni diety. 10 rożnych dni, które możesz stosować wybierając ulubione zestawy, stosując dietę koktajlową przez 1, 3,5 7 lub tyle dni ile potrzebujesz. Każdy z tych 10 dni to pełnowartościowe 5 koktajli + koktajl poranny, sumujące się do 1500kcal 
  • ROZPIS kalorii i makroskładników Każdy dzień na diecie koktajlowej to 1500 kcal. Do każdego koktajlu oraz do każdego dnia diety otrzymasz rozpis podstawowych makroskładników: kalorie, węglowodany, tłuszcze i białka 
  • SPOSOBY modyfikacji i dostosowania. Dieta koktajlowa jest elastyczna. Razem z zakupem otrzymujesz informacje jak ją dostosować do siebie, jak zwiększyć podaż np. białka, tłuszczów czy węglowodanów oraz jak zwiększyć dzienną ilość kalorii, w zależności od własnego zapotrzebowania. (założenia z diety to przy 1500 kcal: 10-15% białko (40-55g), 30-35% zdrowe tłuszcze (50-60g) i 55-60% węglowodany (200-225g) 
  • LISTY zakupowe. Aby maksymalnie ułatwić Wam korzystanie z diety koktajlowej, do ebooka dołączamy listy zakupowe na każdy dzień diety. Używamy tylko składników, owoców i warzyw łatwo dostępnych w Polsce cały rok, nie tylko sezonowo. Wybierasz taki dzień, który pasuje Ci także pod względem dostępności do potrzebnych produktów. 
  • DOSTĘP online czytasz lub pobierasz gdzie chcesz i kiedy chcesz Ebook jest dostępny na specjalnej platformie, do której otrzymujesz login i hasło. Czytasz lub pobierasz pliki w dogodnych dla Ciebie warunkach i terminie, używając komputera, telefonu lub innego odpowiadającego ci narzędzia z dostępem do internetu. 
  • ZESTAW praktycznych porad. Dodatkowo w ebooku zestaw praktycznych porad jak przeprowadzić dietę koktajlową, jak miksować na cały dzień, jak przechowywać koktajle, jak wymieniać koktajle na inne bardziej nam pasujące, jak zwiększać kaloryczność, jak manewrować wartością makroskładników aby dopasować pod siebie itp.

I BONUS na życzenie czytelników: DODATKOWE 3 dni diety z mniejszą ilością koktajli w ciągu dnia, ale za to bardziej treściwych i sycących.


Oto podrozdziały z ebooka DIETA KOKTAJLOWA:
(powiększ aby przeczytać wyraźniej)


Chcesz wiedzieć więcej wejdź na: https://zielonekoktajle.pl/ebook

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to prawda, ale sprawdzi się też w inne pory roku :-)

      Usuń
  2. Dla mnie rozwiązanie idealne. Bardzo lubię takie ebooki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, to zapraszam na stronę DIETA KOKTAJLOWA , zostało niewiele czasu aby kupić ebooka w niższej cenie :-)

      Usuń

Pobierz bezpłatnie 8 zdrowych koktajli, do których składniki możesz mieć zawsze w domu + BONUS

Nasze książki w sprzedaży

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...