poniedziałek, 11 stycznia 2016

banan + masło orzechowe

Przed treningiem koktajl z masłem orzechowym doda energii a w trakcie treningu pozwoli spalić więcej tkanki tłuszczowej



Pamiętaj tylko aby wybierać 100% masło orzechowe z orzechów.
Popularne masła orzechowe zawierają więcej cukru i tłuszczu niż orzechów. 
Do tego przeważnie są to tłuszcze trans, których należy unikać. 
Wybierając masło orzechowe, szukajmy takiego, które ma w składzie po prostu 100% orzechów!

Składniki:
http://bit.ly/1Tud776 2 banany (teraz po 2,99 zł za 1 kg TUTAJ lub po 3,29 zł za 1 kg TUTAJ lub 3,99 zł za 1 kg TUTAJ)
2 łyżki masła orzechowego (100% orzechów)
opcjonalnie 1/2 łyżeczki miodu (teraz w ofercie po 8,49 zł za 650g TUTAJ)
woda ok. szklanki do uzyskania ulubionej konsystencji lub naturalne mleko roślinne (kartonowe lub zrobione samodzielnie w domu)

Zmiksuj wszystkie składniki i wypij na pół godziny przed treningiem lub po prostu jako deser.


Masz dylemat jakie owoce i warzywa czy inne dodatki miksować przed, a jakie po treningu? Zapoznaj się z tymi wskazówkami.


w ofercie cenowej spieniacz do mleka, także roslinnego TUTAJ:
https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-04-01-2016,17996/9/


http://zielonekoktajle.blogspot.com/2015/12/jak-zrobic-samodzielnie-w-prosty-szybki.html



http://jakzdrowozyc.pl/e-book-sekrety-zielonych-koktajli/?ref=4

Polecamy e-book SEKRETY ZIELONYCH KOKTAJLI,
z którego dowiesz się co dobrego mogą zrobić dla Ciebie zielone koktajle i jak dzięki nim możesz przestać chorować, poprawić zdrowie swoje i swoich bliskich, zaoszczędzić mnóstwo czasu, a nawet zrzucić zbędne kilogramy napisany przez miłośników zdrowego stylu życia Marysię i Tomka z bloga "Jak zdrowo żyć?"






12 komentarzy:

  1. ja lubię wyostrzyć smak kardamonem :) bo samo takie połączenie troszkę mnie zmula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też właśnie zwykle dodaję cynamon, a często kiwi dla kwaskowatości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobie dziś koniecznie przed treningiem! Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobie dziś koniecznie przed treningiem! Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masło orzechowe to super sprawa, jest przepyszne! A w połączeniu z bananami, to już w ogóle REWELACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:) dzięki,wyswietlilo mi sie na fb w samą porę ;) za godzine mam trening wiec akurat zdążę przyrzadzic i wypic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy przed treningiem wieczornym takie połączenie również bedzie pelnic taka funkcje? Czy w grę wchodzą raczej godziny poranne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o spalanie tluszczu, bo energii doda na pewno:)

      Usuń
    2. U większości ludzi sprawdzi się najlepiej w godzinach porannych, choć wszystko zależy od rodzaju stosowanej diety, my na przykład pijemy ten koktajl nawet przed wieczornym treningiem i działa wspaniale

      Usuń
  8. dziś wypróbuje, składniki kupione ;)

    OdpowiedzUsuń

Nasza książka już w sprzedaży

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...