czwartek, 28 maja 2015

cukinia + młody jęczmień + jabłko + cytryna + seler naciowy

Jak zmiksować koktajl z zielonym jęczmieniem aby smakował pysznie?


Składniki:

2 pałki selera naciowego
pół cukinii
1 jabłko 
sok z 1 cytryny
1 łyżeczka sproszkowanego młodego jęczmienia

więcej na: https://instagram.com/p/2rJlhoHLEi/



MŁODY JĘCZMIEŃ świetnie nadaje się jako dodatek do ZIELONYCH KOKTAJLI.
Przede wszystkim jest tzw. super żywnością (czyli charakteryzujące się dużą zawartością cennych dla organizmu składników) oraz zabarwia wszystkie koktajle na zielony kolor. No chyba że dodacie owoce czerwone lub brązowe to nie ma takiej siły, aby zmienić ten kolor  i wtedy koktajle są brunatne :)
Młody jęczmień zawiera inny typ chlorofilu niż algi, nie barwi też tak intensywnie jak np. SPIRULINA  oraz NIE ZAWIERA GLUTENU (to nie jest ziarno, młody jęczmień na tym etapie jest trawą :)


http://intenson.pl/mlody-jeczmien/


Zielony jęczmień staje się coraz bardziej popularny jako środek na odchudzanie i jako suplement dla osób dbających o zdrową dietę. I faktycznie jest doskonałym źródłem witamin i składników mineralnych. Zawiera więcej witaminy C niż sok pomarańczowy  oraz więcej beta-karotenu niż marchew. Poza tym jest bogaty w egzogenne aminokwasy i błonnik pokarmowy. A właśnie wysoka zawartość tego błonnika sprawia że ma właściwości odchudzające.

ZALETY spożywania młodego jęczmienia:
  1. oczyszcza i regeneruje organizm, usprawnia usuwanie toksyn z organizmu
  2. wspomaga odchudzanie i perystaltykę jelit dzięki dużej zawartości błonnika
  3. silny antyoksydant, likwiduje wolne rodniki, opóźnia proces starzenia
  4. redukuje poziom złego cholesterolu
  5. chroni przed nowotworami
  6. reperuje DNA
  7. detoksykuje organizm
  8. poprawia nawilżenie skóry i likwiduje jej suchość
  9. zmniejsza poziom cukru we krwi
  10. wzmacnia układ immunologiczny i podnosi odporność organizmu
  11. zwiększa poziom energii
  12. działa przeciwzapalnie
  13. podnosi odporność
  14. odnawia równowagę kwasowo-zasadową
  15. zawiera całą gamę witamin, które aktywują enzymy pomagające w prewencji chorób i stanów patologicznych
  16. powstrzymuje rozrost bakterii i grzybów w przewodzie pokarmowym
  17. dzięki zawartości chlorofilu przeciwdziała szkodliwemu promieniowaniu
  18. wzbogaca dietę w białko (ok.30-40% składa się z aminokwasów)
 więcej na: https://www.facebook.com/notes/zielone-koktajle/m%C5%82ody-j%C4%99czmie%C5%84/637384449741720




Ostatnio coraz bardziej popularny zwłaszcza jako środek na odchudzanie stał się zielony, młody jęczmień

Jak go spożywać ze smakiem, zwłaszcza w koktajlach

http://zielonekoktajle.blogspot.com/2016/01/mody-jeczmien-na-odchudzanie-ale-jak.html

8 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego smaku :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbujcie koniecznie, młody jęczmień ma to do siebie, że smakuje jak trawa i raczej mało kto jest w stanie pic go np. tylko z wodą :)

      Usuń
  2. Napiłabym się takiego koktajlu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie spróbuję zrobić ten koktajl i napiszę jak wyszedł. Takiego jeszcze nie piłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam młody jęczmień i dodaję go do praktycznie każdego koktaju. Chociaż rzeczywiście smakuje jak trawa, najlepiej jego smak ukrywa moim zdaniem kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam seler naciowy. Fajny pomysł na wykorzystanie go do koktajlu. Wygląda pysznie i fajnie można wykorzystać młody jęczmień.

    OdpowiedzUsuń

Nasza książka już w sprzedaży

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...